100320


Hej.
Idag är det lördag. Mamma och Pappa ska vara med på DinnerSafari* i kväll, min moster och hennes man också, de bor under oss, och jag kommer få ta hand om Meja när de har förätten. Sen tar jag bussen in till Öregrund, så sover jag hos Ella. Antar att vi flyttar oss till Bolka i morgon då, eftersom hennes mamma bor i Öre, och pappa i Bolka. Sist jag var i Bolka gick vi igenom kohagarna i snö upp till knäna och letade efter djurspår, haha. Sen blev det inte så kul när vi hittade har- och rävspår, och senare blod. Fyy.

Hare bra<3 Puss:*

*DinnerSafari är när när man åker runt och äter på olika ställen, och så får man kanske förrätt eller efterrätt som man ska göra själv, jag tror ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Lille ja

H e j, ledsen att jag inte kunde va i helgen,

hade typ lovat en tjej från klassen. : (

< 3 Kanske kan vi va nästa helg eller ngt ?

: )



// Lille ja

2010-03-21 @ 18:56:38
URL: http://pandyns.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0