100318

MIKAKONSERT!
Hejfaderullan, vad tiden går! Redan Mika konsert!
Idag hade vi idrott i skolan, vi spelade innebandy. Det gör ont att spela innebandy. Jag fick två av Addes superdragskott på benen, ett på knäet och ett på smalbenet. Vet inte om det syns nu, men i början var det blått, sedan rött. Fyyy.
Snart bär det av mot Stockholmstad, Globen! Vi ska visst försöka shoppa och äta där också. De har jätte god sushi i Globen, så jag ser fram emot det!
Well well, nu ska jag göra mig i ordning och packa ur gympakläderna från idag.

Hare bra<3 Puss:*

Kommentarer
Postat av: Lille ja

SV;

H e h e, nja eller inte gnaga sönder, hon biter

av plasten på gallret runt omkring. Äsch, svårt

att förklara, men snart biter hon nog av sina tänder : /



Snart enligt pappa kan vi börja bygga på

nya stallet. ; )

< 3

2010-03-19 @ 15:04:27
URL: http://www.Pandyns.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0