100316

Idag har jag mycket på schemat.
Både att åka till hästen och så är det träning med hockeylaget ikväll, inte hockeyträning eftersom isen är stängd nu, utan någon form av konditionsträning. Tror jag.
Idag var det tråkig dag i skolan, men den gick fort, direkt efter skolan satte jag in lite mer pengar på mitt kort, och nu väntar jag på att pappa ska skjutsa mig till valle:]
Någon som har ett tips på ett fisheye objektiv till en canon förresten? (Inte ett dyrt helst).
Juste, jag är sur på Putte också, han har gnagt sönder vattenflaskan, eller, en av sugpropparna som håller upp vattenflaskan, så när jag kom upp låg den ner och allt vatten var utspillt. Jäkla Putte.

Hare bra<3 Puss:*

Kommentarer
Postat av: Lille ja

H a h a, hälsa

Putte att får sluta gnaga sönder buren ,

eller som råttan hos mig ; gnaga sönder gallret.



// Lille ja < 3

2010-03-18 @ 18:12:14
URL: http://pandyns.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0