100223

Hej.
Jag är i Ramundberget för de som inte vet det:] Fast idag har jag inte åkt någonting, Det har varit jätte kallt på morgonen så då var inte liftarna igång. Och nu är bara några igång.
Våran bil har inte gått igång heller, de har försökt hela morgonen.De skulle åka och handla, jag vet inte hur det gick. Jo, nu när jag kollade ut genom fönstret var ju bilden borta. Då funkade det väl ändå:]
Jag vill ha en ny dator, en ACER ASPIRE 1410. Jag blir jätte irriterad på den jag har nu, jag har blivit så irriterad så några knappar funkar bara halft. Det är så att om jag drar ur sladden så ska den ju fortsätta vara igång, men min dator stänger av sig. Och jag råkar dra ur sladden hela tiden:[
Jaja, nu ska jag göra annat.
Hejdå.
Hare bra<3 Puss:*

Kommentarer
Postat av: danne

blogga om nått man nt vet=)

2010-02-28 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0